Post by caycetacollfor on Mar 14, 2022 4:32:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dumb Ways to Die IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Dumb Ways to Die 2022 version ▞▞▞
Een leuk spel om rap te spelen en de boodschap om goed te zijn bij treinen is er. Een echte aanrader!
het gaf me geen duidelijke instructies over hoe ik het personage moest gebruiken of ermee moest omgaan Dus ik kon het personage niet bewegen en dus raakte ik echt gefrustreerd Ik vond dit absoluut niet leuk
Het is een erg leuk spel om te spelen en ik heb er enorm van genoten. Hoewel het soms geen zet registreert, waardoor je weer verliest, wat soms een beetje vervelend is, maar verder is het spel echt leuk.
Advertenties
Ik gaf dit een omdat het VOOR ALTIJD duurt om te installeren en veel te veel advertenties heeft. Sommige van de nieuwe updates geven gewoon een storing aan mijn telefoon en geven me veel minder tijd om mezelf te redden.
Dumb Ways to Die Kasual zhn
De game is eigenlijk goed als je de tilt-games uitzet. Hoewel ik niet-videoadvertenties kan verdragen nadat een game is afgelopen, en ik zelfs videoadvertenties voor online games tolereer omdat servers geld kosten om te draaien, tolereer ik absoluut geen VIDEO-ADVERTENTIES IN ÉÉN SPELER, EN ALLE ADVERTENTIES VOORDAT ik LOOP UIT LEVENS.
Hmmm ik heb hem wel eens gespeelt maar nou ja het is niet echt ivertuigend
Dit spel is zo leuk! Ik speelde het toen ik 5-6 was! NGL. Ik herinner me ook het lied van domme manieren om te sterven. Bedankt dat je me van dit spel hebt laten genieten!!! ^_^
Deze app was vroeger goed. Dit spel was mijn jeugd, maar is nu verpest door advertenties.
Het is echt een leuk spel mijn hele gezin speelt het is heel leuk!!!
ja, het is leuk, maar er zijn niet veel voorbeelden van hoe je een level moet spelen en het is gewoon frustrerend.
Dit spel is goed. Maar ik vond het niet zo leuk, want soms wordt het scherm leeg en verlies je een reddingslijn. Dit is het probleem van de game waarvoor ik deze game geen 5 sterren heb gegeven
Ik vind het een leuk spel.
Learn French with Le Monde חינוך avp
Raar
Zeer vermakelijk spel. Zou het niet aanbevelen voor kinderen onder de 5 jaar (anders zou het hen mentaal kunnen beschadigen), maar verder zou ik het zeker aanbevelen! Bewerken: Ik hou ook van strakke graphics, en deze game voldoet zeker aan mijn normen.
De namen van de personages zijn grappig en hilarisch. En dit spel is niets anders dan hilarisch. Ik ben 100% dol op deze updates. Ook is het een tijdje geleden dat ik dit spel voor het eerst heb gespeeld. Afgezien daarvan is deze game een geweldige game voor iedereen die van de muziekvideo houdt en ik raad sommige mensen aan om deze game te spelen. Hoe dan ook, de gameplay is geweldig. Dus laat de updates maar komen! En ik ben dol op de andere Dumb Ways To Die-spellen! Ga zo door! 😃😃😃😃💕❤🧡💛💚💙💜💖👍👍👌✌🤟👏🎮🎵
Het is hartstikke leuk!!
Ik heb in het verleden talloze uren aan de app geïnstalleerd en besteed. Ik heb een nieuwe telefoon en besloot deze te downloaden. De app crasht continu. Ik heb van mijn kant alles gedaan wat ik kan. Kijk hier eens naar en ik zal je opnieuw beoordelen.
Dit spel was vroeger goed en leuk, nu zit het vol met advertenties en betalen om te winnen
domme manieren om te sterven is een leuk en cool spel en het is een erg leuk spel om te spelen, want je moet proberen niet dood te gaan in het spel, anders verlies je een leven zoals wanneer je sterft en een leven verliest voor je hindernis als je beelden in je hoofd zou logischer zijn en daarom is het een goed, leuk en plezierig spel om het te spelen GEWELDIG!!!!!!! !!!!!!!!!!!
Open niet
Echt een leuk spel
Het kantelspel is te moeilijk
Ik herinnerde me dat ik dit spel als kind had, dus ik installeerde het opnieuw en was teleurgesteld. Alle originele minigames zijn vervangen en nu zijn er overal advertenties en in-app-aankopen. Moest verwijderen. 😡
Dumb Ways to Die Jednoduché hry rbyp
Dumb Ways to Die Jednoduché hry rbyp
Er zitten wat bugs in dit spel en waarom is het zo laggy dat het zo vervelend is, en soms werkt het niet eens.😡😡😡
Het is super leuk spel😍 maar ik heb het nog niet gedownload👁️👄👁️ik had het op m'n oude telefoon
Dumb Ways to Die Kasual zhn
Ok, dus, ik ben dol op het spel en ik ben het nu aan het downloaden... Ik heb het eerder gespeeld in 2020, maar... Weet je, ik zag dat ze iets met Halloween hadden, dus... Weet je....
Veel te veel advertenties ... Ik kreeg een advertentie en toen ging ik naar het startscherm en ik kreeg een andere! SUPER VERRASSEND. Maar het hier dan dat, ik vind het geweldig ^-^
Het is een super spel
Het is niet slecht, maar het verveelt snel. Steeds weer hetzelfde. Je wordt er moe van. De animaties zijn leuk tho
Ik krijg maar 3 kansen 👿👿👿
Leuk niet doawnloaden dus je leven gaat kapot veel te agressief voor kinderen onder de 10 jaar nogpiet pauzes aan kan beter dot spelen de wij veel te agressief net zoals dat lied van vroom vroom
👏🏽
Het is een leuk spel en zo... maar niet als het craaht en blijft hangen. Ik neem aan dat het op wifi en data werkt, maar het is erg traag en de crashes maken me een beetje kwaad
Controle werkt niet
De eerste advertentie liet me niet sluiten of helemaal niet overslaan, moest het spel sluiten om de advertentie te beëindigen.
ik hou van dit spel het is een geweldig spel, altijd leuk, maar je hebt een beetje van het plezier weggenomen omdat je het nummer gewoon kon bekijken door op een knop te klikken en het daadwerkelijk in het spel te bekijken, maar nu moet je op youtube gaan en het doen dus dit is een probleem als je offline bent. Plaats het nummer alsjeblieft terug in de game, het was zo leuk om naar het nummer te luisteren en nu kan ik het niet doen als ik niet online ben, maar het is een geweldige game, zeker een van mijn favorieten en bedankt voor het maken van deze game, het is zo veel plezier.
Hoewel het een aantal van de oude spellen heeft, zijn de nieuwe gewoon veel te ingewikkeld. En je moet met spelgeld betalen om ze te oefenen, dus je moet falen om gewoon te lezen wat je moet doen.
Dumb Ways to Die عمومی cyi
Is gewoon leuk
Meer te doen hebben
kan niet eens starten, crasht meteen😞
De oudere versie is in veel opzichten zoveel beter, de oudere versie had deze mini-tutorials niet